Uroda

Maski kosmetyczne – dlaczego warto je stosować?


Pielęgnacja skóry wymaga systematyczności i stosowania odpowiednich kosmetyków. Należą do nich maseczki kosmetyczne, które charakteryzują się silnym działaniem, wspomagającym codzienne zabiegi pielęgnacyjne. Czy wiesz, dlaczego warto stosować maski kosmetyczne?

Maski kosmetyczne – rodzaje maseczek do twarzy

Spośród wszystkich masek kosmetycznych na szczególną uwagę zasługują maseczki to twarzy. Podzielić je możemy ze względu na konsystencję czy formę (maseczki w kremie, w żelu, w płachcie, peel-off) lub ze względu na sposób działania. Najczęściej sięgamy po maseczki oczyszczające – tutaj najlepiej sprawdzają się kosmetyki z glinką szarą, białą lub zieloną oraz z węglem aktywnym. Popularne są także maseczki nawilżające z wyciągiem aloesowym.

Oddzielną kategorią są specjalistyczne maski kosmetyczne zaliczane do dermokosmetyków. Duże stężenie składników aktywnych i innowacyjne formuły sprawiają, że maski te wyróżniają się wysoką skutecznością – efektywnie walczą z takimi problemami skóry jak fotostarzenie, trądzik, przebarwienia czy blizny. DermaQuest mask to jeden z produktów marki, która wpisała się w potrzeby najbardziej wymagających osób. Kosmeceutyki tej marki pozwalają skutecznie redukować problemy skórne, a także im zapobiegać.

Dlaczego warto stosować maski kosmetyczne? Jak często powtarzać zabieg?

W maskach kosmetycznych substancje aktywne są bardziej skoncentrowane niż w kremach – dlatego wystarczy kilkanaście minut, by po spłukaniu maseczki nasza cera odzyskała blask. Maseczki do twarzy są nieodzowne w skutecznej pielęgnacji skóry twarzy – pomagają skutecznie ją oczyszczać, nawilżać i pielęgnować. Maska DermaQuest wykazuje ponadto silne właściwości anti-aging i przeznaczona jest do każdego typu cery. Aby uzyskać najlepszy efekt, maseczki do twarzy należy stosować 

Artykuł powstał we współpracy z firmą Bio-Med.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
8 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.